De Nieuwe Oude Lada Niva

Mischa wees mij gisteren op dit filmpje en ik dacht “dat moet ik verspreiden onder mijn grote schare fanatieke, dagelijks terugkerende lezers!” Lada wil namelijk hip worden onder jongeren en doet dit door middel van een commercial op MTV.

De commercial en de nadrukkelijke aanwezigheid op locaties waar veel jongeren te vinden zijn, moeten bijdragen aan de voortgaande wederopstanding van LADA. Roelof Noordman: “LADA werd en wordt door sommigen geassocieerd met technologie uit het verre en koude Rusland, maar jongeren zijn niet erfelijk belast.”

Bron: Lada Niva Belgium.be

Niet erfelijk belast? Ik kan anders een hoop Lada-grappen bedenken, maar om het niveau niet te zeer omlaag te helpen zal ik het niet doen, en u slechts wijzen op de commercial, die zeker gaaf is, maar toch niet een massale Lada-hype gaat creëren, ben ik bang…

“Such is life”, zou mijn hoogleraar Taalkunde zeggen… Check t onder meer lezen (.mpg-bestand).

Geef een reactie